A creación da Facultade de Relacións Internacionais recibe o visto bo do Consello Galego de Universidades

O Consello Galego de Universidades informou, na súa sesión plenaria deste martes, favorablemente a proposta de creación da nova Facultade de Relacións Internacionais do campus de Ourense. Na xuntanza avaliouse a proposta da Universidade de Vigo para a creación deste novo centro, que recibiu o apoio unánime do conxunto dos integrantes deste órgano.

A reunión, presidida polo conselleiro de Cultura, Educación e Universidade, Román Rodríguez, contou coa participación dos reitores da Universidade de Vigo, Manuel Reigosa; da Universidade de Santiago de Compostela, Antonio López, e da Universidade da Coruña, Julio Abalde. Na sesión plenaria tamén se informou favorablemente a proposta de creación das facultades de Deseño e de Dirección e Xestión Pública no campus de Pontevedra.