Dous graos e catro mestrados reforzarán a oferta de títulos da UVigo para o vindeiro curso

A través de entrevistas a responsables de atención primaria e hospitalaria

O campus de Ourense será o único da UVigo que o vindeiro curso estreará titulacións de grao, concretamente dúas interuniversitarias. Así, no caso do Grao en Intelixencia Artificial, que se impartirá na Escola Superior de Enxeñaría Informática, ofértanse un total de 150 prazas, a repartir a razón de 50 entre os campus de Ourense, Santiago e A Coruña. Pola súa banda, o Grao en Relacións Internacionais botará a andar con 45 prazas totais, das que 23 se impartirán no campus ourensán e as 22 restantes no de Ferrol. A Facultade de Relacións Internacionais do campus de Ourense comezaría a súa actividade no edificio Xurídico-Empresarial, para posteriormente localizarse nun inmoble propio, cedido ou construído.

“A UVigo poderá ofertar estudos que non había na comunidade autónoma e que cobren ámbitos nos que a sociedade demanda profesionais para acadar os retos dos vindeiros anos. É o caso da Intelixencia Artificial e das Relacións Internacionais, onde na Uvigo se vai ofertar a Mención en Xestión de proxectos e negocios internacionais, que son titulacións de ampla proxección”, destaca Alfonso Lago, que asumirá a Vicerreitoría de Profesorado, Docencia e Titulacións no novo equipo de goberno.